Opis procedury reklamacyjnej:
1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@chatazalasem.pl, lub w formie pisemnej na adres
ul. Dembowskiego 4/93, 02-784 Warszawa.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
b.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
d.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.