Opis procedury reklamacyjnej: 

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@chatazalasem.pl, lub w formie pisemnej na adres

ul. Dembowskiego 4/93, 02-784 Warszawa. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

a.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

b.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

c.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

d.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.